joi, 2 mai 2013

Brasov Marathon

A trecut si Brasov marathon, au fost cam 300 de concurenti cred:)) noutatea de anul aceasta a insemnat-o proba de marathon care a constant intr-un traseu pana in Postavarul..:)si inapoi; in afara de faptul ca am luat parte la marcarea traseului am stat in post jos la intrarea pe Treptele lui Gabony deoarece aici au fost unele probleme anul trecut...dar am incercat sa pun in practica unele idei care in opinia mea sunt foarte importante, cu ajutorul lui Gabi, Alex, Horia, Mitza, Ioana si Andreea amincurajat concurenti si am  carat un pic de apa pentru concurenti le multumesc mult pe aceasta cale au facut o treaba buna.:)
Multumiri sponsorizarilor si ne vedem la concursurile viitoare:)

concurenti de la semimaraton

BMsemi pe gabony from Coserea Iulian on Vimeo.

concurenti de la maraton

Bm maraton pe Gabony from Coserea Iulian on Vimeo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...