vineri, 7 decembrie 2012

Tura aniversara CPNT


 
Ca in fiecare an in week-endul cu 1 decembrie CPNT isi aniverseaza ziua de nastere, anul acesta a fost a 39 aniversara motiv pentru cam toata suflarea CPNT-ista sa ia cu asalt cabana Giumalau locul unde a avut loc aniversarea cu pricina:),
De plecat am plecat vineri dimineata, cu duba lui Nicu, drumul fiind lung si preserat cu multe opriri pentru tot felul de motive:) care mai de care mai importante.Dupa un urcus de cateva minute seara pe la 7 ajungem la cabana unde primirea a fost foarte calduroasa a fost una dintre cele mai faine cabane prin care am trecut.
Cu toate astea am ales sa dorm la cort nu e bine prea mult confort:P nu ca in cort nu ar fi confort dar nu e ca la cabana:P 
Sambata ziua nationala a Romaniei ne-am trezit destul de tarziu asa ca am mancat si am plecat in tura spre varful Rarau via Vf.Giumalau, Cabana Rarau si Pietrele Doamnei, vremea a fost superba:)) ceata vant si a mai si nins din cand in cand deci o tura fara prea mult istoric era doar sa-mi iau niste roci in cap de baieti de la mecanica..., nu am apucat sa vad mai nimic din zona.
Seara dupa ce am ajuns la cabana ne-am pus pe cantat, cantare care a tinut pana tarziu in noapte, de fapt nu am stat asa de mult dar avand in vedere ca la 5 e noapte am stat putin:)) pana pe la 12 dupa care m-am dus la somn.
Duminica  am mancat si am plecat spre casa dupa "cateva " opriri am reusit sa ajungem in miez de noapte acasa:)
A fost week-end reusit alaturi de niste prieteni si de CPNT, La multi CPNT!!! si La mulţi ani, Romanie!!! decembrie ne face sa fim mai buni!!!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...