joi, 28 iulie 2011

Sfarsit de saptamana in Fagaras



Fereastra Sambetei
Coltul Balacenii"Matterhornul Romaniei:D"

Vineri am plecat spre Fagaras impreuna cu Teo, Balan si Cornel, ne-am propus sa dormim 2 nopti pe munte:D. Am plecat cu trenul de 2 spre Voilla am ajuns acolo pe la 4 si in jurul orei 5 faceam deja stopul in Sambata. Am prins destul de repede ocazie fapt care adus ca in jurul orei 6 sa fim deja pe urcarea spre cabana Sambata. Seara am stat de povesti si dupa aceea la o cantare:), despre care Cornel poate spune mai multe:)).
De vorba la un pet de cola:D

Sambata am plecat destul de tarziu din Sambata dar am mers destul de bine "dusi in trena de Cornel"care vroia sa depaseasca tot ce ii iesea in cale:D. Pe urcarea spre Vf. Vistea ne-am intalnit cu prieteni nostri de la EcoTeam care urcasera pe valea Vistei, nici daca ne vorbeam nu ne potriveam asa de bine:D , am continuat alaturi de ei pana pe Vf. Moldoveanu si apoi pana la Podragu unde am stat peste noapte. Seara am petrecut-o alaturi de fratele lui Teo iar cand s-a inchis cabana , ne-am bagat la somn in cort.
Si-am plecat la drum:

Undeva sub Vf. Galbenu:
Refugiul Vistea:

Urcarea spre :

Vf.Vistea:

Spre:
Vf Moldoveanu:
Cat de concentrica pare sa fie valea asta:

Caldarea si Lacul Podragu:



Duminica am coborat spre cabana Turnuri iar apoi spre Victoria, de acolo am luat stopul pana in Ucea iar apoi trenul pana in Brasov.
A fost o tura reusita in care "am fost ca fratii":D
Cabana Turnuri:

Inapoi spre casa:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iarna

 Iarna astronomica s a incheiat a fost plina de timp petrecut in natura .. Echipa Garajul Linia Tura Compania Aproape Dimineata Echipa Masea...